24 dar kvar

Hej hej :))

Jag insåg alldeles nyss att det bara är 24 dar kvar till jag fyller år!!! :))
Oj så jäkla roligt :)) 1 HELT år äldre :D

Sitter hemma hos min storasyster nu, haft fullt upp hela veckan, så har inte hunnit uppdatera :))
idag har vi t.ex varitiväg och fikat ute på dfarm :))
Igår steg jag upp kring 09.30, gick ut och skottade balkongen :))
Runt 10.30 sprang jag upp till carro, där vi åt lunch och bara mös på en stund innan vi begav oss in mot stan för att träffa upp Lantto!!!
Sedan var det dags att åka ut till Dfa där det var korvgrillning på G :))
Har även fått akupunktur ett antal gånger för att försöka minska ner på min huvudvärk, men det har dock inte fungerat särskilt bra :(( Ska dock få prova bada i varmvattenbassäng oxå, bara hoppas på att det hjälper :))

Nä... tror nog att jag ska fortsätta umgås med min syster och hennes familj nu!!! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0