21/3

hej :)) 

7 dar kvar till min birthday :)))

Var och buggade igår, skitkul, än en gång :))

Kom till carro kring 15.25 idag... seeen igen :((
Har haft en super skön dag i skolan, på morgonen fick jag taktil-massage, vilket som var grymt skönt!!! Sedan efter fikat var det dags för matte :))), sen lunch som jag glömt hemma, och sedan var det dags för stavgång, vilket som var grymt skönt trots huvudvärken jag fick :D

Kom sen hem till Carro där vi satt och planerade dagen... bestämde oss då för att ta storhandlingen imorgon istället och bara gå iväg på ica och inhandla det allra viktigaste, vilket som kanske ändå var hyfsat smart :))

Så nu sitter jag vid datorn och bara kikar runt på nätet litegrann :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0