15/6

Länge sedan jag uppdaterade nu :)) Så nu finns det massa smaskigt att berätta :))
Vi börjar med 8 juni. Då var vi utomlands...  näää, men det kändes då så :)) Det var iaf tropisk värme där vi var! +30 i SKUGGAN!!!
Storforsen!!! :D
Vi lämnade hertsön kring 09.19 på morgonen, var framme på dfa kring 10 och sedan framme i storforsen runt kl. 11
Där fikade vi och badade fötterna i det porlande vattnet innan vi for vidare hemåt igen!

Väl hemma hoppade vi av på varvet och gick och träffade våran mamma :P
Vid 16-tiden for vi hemåt igen, gick då förbi hos carro där jag blev bjuden på käk. ;)
Sedan direkt efter det vände vi bara om och for in till stan igen och kikade på balfirandet :))

Sedan samma vecka den 11-12 juni har jag fått vara hundvakt till min pappas lilla hundvalp :)) Lilla Asta!!!
På lördag var det ju superhärligt väder så då bestämde vi oss för att åka och bada på campingen, stranden där alltså:))
Asta sprang runt runt runt oss där vi låg på stranden och myste, ibland lyckades vi tillochmed få ner henne i vattnet.
På kvällen for vi sen hem till storasyster och grillade med dom :) Gött!

Sedan på söndagen finns det nog inte så mkt att berätta om :I Dåligt väder och allt.

13 juni Såg jag filmen kung fu panda :))

14 juni blev jag tv-kändis, de var nämligen från "halv åtta hos mig" och filmade på min sommarpraktik som jag har på ica maxi nu under sommaren :))

Jajja det var väl allt som hänt mig :)) Iallafall under juni månad!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ljuger? Vad har jag ljugit om? :/ Jamen, jag ska fixa så ni kan komma och fika :)

2011-08-06 @ 22:11:14
URL: http://sabacla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0