Asta



jag vaknade runt 10.15 idag :)
Då skyndade jag och klädde på mig, borstade tänderna och sprang ner till min farmor och farfar där min pappa var med hans nya hundvalp :) Herregud, vad söt hon var !
hon är en tibetansk terrier :)





Sedan gick jag och syrran hem till henne där vi käkade lunch och bara myste på :)
Runt kl. 14.45 började vi promma hem hit igen eftersom att b-m började kl.15.00

Jag och b-m har bara legat och myst på i soffan hela kvällen
Så så har min dag sett ut idag :D


Kommentarer
Postat av: mamsen

Hej min lilla gumma :) Vad fin din blogg har blivit när lillasyster har fixat den :)

2011-01-05 @ 15:07:14
Postat av: mamsen

Vad fin din blogg blivit. Pussar och kramar.

2011-01-05 @ 16:15:45
Postat av: ellie

tack mami :) Vad glad jag blir att du skriver så :)puss

2011-01-06 @ 21:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0