Uppdateringar!!!

Hej hej :))

Har varit jättedålig på att uppdatera :(( Förlåt mig så hemskt mycket... Jag kan ju som börja berätta om min födelsedag, eller mitt födelsedagskalas 26/3, först på förmiddagen kom farmor, farfar, madde, jani + barnen, pappa, susanne och sara å självklart så hade dem ju med sig lilla goa rara asta :))
Jätte mysigt :D Sen kom Anna och hennes pers. ass. Sedan var det dags för mig och min ass. att äta middag, som inte blev så ordentlig middag, sedan satt vi bara i soffan och tog det allmänt lugnt, spelade bl.a lite kort :) Ca. klockan 20.45 ringde A-H och sade att de mest troligt kommer, då jäkla blev det eld och lågor här hemma i huset :D Oj vad glad jag blev :))
Vi satt och bara surrade (:D) och fick massa gamla flashbacks från våran tid tillsammans :´)

Sedan dagen efter alltså 27/3 kom först carro och neo sen kom carita förbi en sväng. :D
Vill bara tacka för ALLA de fina presenterna jag fick :)

Sedan kan vi ju gå vidare med theos dop :)
2/4-2011
Kommer bara att lägga upp massa bilder från dopet och självklart skriva att Ni (Amanda, Christoffer och Theo) var superfina och det var jättetrevligt :D










Samma dag som dopet Var jag oxå med i nsd :))

Nu hade jag som bara velat avsluta detta inlägg med att skriva nu på lördag så är det öppet hus på framnäs folkhögskola i Öjebyn för alla er som inte vet var framnäs ligger någerst.
Hade varit jättetrevligt om nåra av er kan komma på det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0