Hej :)) 16/4

Hej hej på er allihopa :))

Sitter hos min storasyster nu, försöker få henne att lugna ner sig, hon är så jäkla stressad!!!
Jag blir GALEN!!! 

Fick veta igår att jag skulle vara med henne idag eftersom lillasyster har åkt in idag under dagen, med sin son som har blivit dundermagsjuk. 
Blev såklart superglad när jag fick höra att jag skulle vara med storasyster, men det blev nog inte hon :( 

Jajja vidare till andra mkt roligare saker. :))
Får påsklov till veckan på onsdag :)) Oj vad jag längtar :D

Behöver råd och tips från alla er som läser min blogg, vad ska ja skriva om när jag skriver???

Puss och hej  

Kommentarer
Postat av: Annsofie

ja du kan ju skriva om din dag, din familj och sånt. Tankar och känslor både bra och dåliga. det funkar ju alltid.

2011-04-17 @ 21:30:20
Postat av: Mamsen

Gillar att se mycket bilder. Det är alltid kul. Puss och kram.

2011-04-18 @ 08:15:08
Postat av: Ellie :))

Tack för tipsen, jag ska försöka göra mitt bästa för att uppfylla era önskningar :D

2011-04-20 @ 18:24:23
Postat av: Lisbet

du skriver så sällan i bloggen märker jag :o)

2011-04-29 @ 21:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0