En ensam liten Ellie ;)


Idag har jag bara varit med min lilla snötopp, eller föresten... Vaddå bara??
Det är inte så jäkla bara om man tänker efter. Vi har haft det så jäkla mysigt under de åren vi har känt varann.
Det känns som att jag har träffat min själsfrände i henne.


Jag glömde föresten bort er igår... Förlåt!
Vi börjar med igår morse då jag vaknade med en sån fruktansvärd huvudvärk ungefär kl:2.00 på natten
Väckningsdags närmade sig med stormsteg. Hoho.
Ajja när jag steg upp kvart i sju iaf så hade jag minst lika ont i huvudet om det inte tillochmed blivit värre.
Efter skolan så stannade jag taxin hos a-h där vi planerade!
Vi planerade en resa till fjällen, 1 april.



Jag kanske oxå ska berätta att på fredag så ska jag på teater. I Pite.
PiteRevyn ska vi se. :) Hoppas den är rolig!

Nåja ni får höra mer om vecken som gått imorgon.

Puss puss
Nuss nuss

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: mamma

Trist med huvudvärk. Hoppas det blivit bättre. Du har ju nåt skoj att se fram emot. Fredag med piterevyn. Ha det bäst. Puss och kram.

2010-01-13 @ 14:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0